Heissan vaan kaikille, jos joku nyt ylipäätään eksyy lukemaan näitä mun kirjotuksia... Paljon on tapahtunu viimisten 4kk aikana... 21.6. erosin exän kanssa... En vaan kyenny enää jatkamaan, mulla ei ois saanu olla mitään omaa, toinen päätti lähes tulkoon kaiken, millon menin ketä sain nähdä yms... Raha-asiat meni ihan päin vittua... Vuokra rästejä ym... Onneks oli kaverit tukena, ja muutama hyvä ystävä... Kaikenlisäks, sain kuulla et exäni oli säätäny baarissa kaverini kanssa, tätä en kuullut exältäni vaan ystävältäni, rakkaaltani. Kyllä myönnän petin exääni hetken, ja kyllä en kadu... Exäni näki tuolloin 21.6 kun suutelin ystävääni Samia. Myönnän ystävä ei ihan riitä, enemmän kuin ystävä. 22.6 Sami, tuli käymään mun luona, käymään?? kaks päivää oli mun luona.. Nyt olen kihloissa Samin kanssa. Ja oon onnellisempi ku pitkiin aikoihin... Ärsyttää vaan suunnattomasti, kun exäni ei voi painaa sinne kalloonsa ettei Sami ole syypää eroon, koska olin sen päätöksen tehny sitä ennen kun suutelin Samia. Moni voi pitää mua inhottavana, osa itsekkäänä yms.. Mut en jaksa välittää... Koska moni ei tiedä mitä jouduin kokemaan exäni kanssa... Ja kyllä, niistäkin asioista tulen kirjoittamaan tänne blogiini... Mutta nyt siirryn pois koneelta leffan pariin, palaillaan!!